Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Linnéa - 17 juli 2010 20:19

Idag vaknade jag vid elva, sen åt jag frukost.

Efter frukosten då hämade jag alla våra stolar som vi använde på festen.

Plockade in disken, sen gjorde jag fint inne i storstugan.

När pappa kom från träningen då, började vi att bygga färdigt mitt golv i min stuga.


Senare på dagen då badade jag i havet, det var skönt.  

Min kväll blev inte så bra, fick veta av min mamma att jag måste tyvärrr

stanna en vecka till i sommarstugan, det var bestämt att jag skulle BARA vara i stugan i 2 veckor, skulle igentligen ha åkt hem den 25 juli, men jag vill hem den 25 och inte stanna längre i stugan, min pappa behöver hjälp med att bygga altanen ....SUCK......  

Kommer att bli väldigt stressigt för mig, jag ska nämnligen på simläger 2-6 augusti, måste städa min lägenhet, packa upp, tvätta och packa för träningslägret.

Om jag åker hem 30 juli hinner jag inte med det som jag måste göra.  

Åker 2 augusti 06.15

Linnéa.




Ovido - Quiz & Flashcards