Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Linnéa - 1 juli 2010 20:13

Idag har jag städat mitt kylskskåp och städat alla mina hyllor i mitt kök.

Jag har sett på film.

Jag har tvättat lite kläder och sen så har jag haft lite tråkigt, har inte haft

någon att vara med, blev inget träff med med min kompis.

Tyvärr så var hon upptagen, men vi ska ses till helgen istället.. YES!! :)

Saknar min underbara pojkvän( L)


Vädret är grått och mulet, men inget regn idag, JIPPII!! :)

Solen har varit framme idag, men vart tog solen vägen? HAHAHA :)

Jag har tränat idag, så jag har ganska mycket träningsvärk i benen och i armarna :(

Kommer att bli stark sen när jag börjar och simma igen den 13 juli.

Jag är trött sen den här dagen, men jag är nöjd, fast jag inte kunde träffa henne idag :(


Ikväll blir det att titta på film och sen blir det att sova,

imorgon blir det en ny dag!! :)

Hejdå mina käraste vänner!! :)

God natt! :)

Linnéa.


Ovido - Quiz & Flashcards