Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Linnéa - 12 juli 2010 20:14

Snart ska vi äta jordgubbar och godis med mina föräldrar. :)

Det ska bli JÄTTE gott att äta jordgubbar,

nör jag äter dem då är det sommar.

Vi ska se Lotta på Liseberg :)

Ikväll ska jag lägga mig i sängen och bara ta det lungt, lösa lite

korsord och lysnna på avslappnande musik....HÄRLIGT!!

Hejdå alla mina underbara vänner, godnatt!! .:) :)

 

 

Av Linnéa - 12 juli 2010 18:54

 Imorse kom min pappa och väckte upp mig vid 8 tiden.

Ha sa att vi skulle åka i land och handla lite saker till min altan och sen

skulle jag och min mamma och åka och simträna i Skellefteås simhall/ Eddahallen.

Det här simmade jag idag:

 

Insim 300 m.
200 m fjärilsben.
100m fjärils arm.
100 m vanlig fjäril.
100 m bad.
200 m ryggben.
100 m rygg arm.
200 m vanlig ryggsim.
100 m bad.
200 m bröstben.
100 m bröst arm.
200 vanlig bröstsim.
100 m bad.
200 frisims ben.
100 m frisims arm.
100 m vanlig frisim.
Flyt.
300 m avsim.
Det var första simpasset sen
8 juni. Det gick bra men det kändes att jag inte hade simmat på jätte länge och jag blev fort trött än vad jag brukar vara.
Jag är nöjd med simpasset :)

Sen åkte vi hem med båten till Nygrundet och åt lunch.

Sen efter lunch då fixade jag undan det som skulle diaskas.

När jag kom hem då fick jag jätte ont i mitt högra knä, jag har haft problem

med det i ca 1 år, ibland får jag bara ont utan anledning, vet ej varför?

 


Ovido - Quiz & Flashcards