Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg under mars 2011

Av Linnéa - 3 mars 2011 19:22

Snart är det sportlov, skönt, jag ska ta det lungt på mitt allra sista sportlov, kommer verkligen att sakna alla loven när jag börjar jobba på riktigt.

Är såå himla less min tandverk, jag ska få en visdomstand snart, det gör väldigt ont hela tiden., även när jag äter :(

Jag vill inte ha ont i min visdomstand.

hejsvejs

Av Linnéa - 3 mars 2011 13:16

Sitter på skolan och har håltimme till kl.14.00, sen ska vi ha bild.

Jag har städat hela min lägenhet så den är ren och fin nu.

Imorgon får man besök av en kompis som ska sova över hos mig, tills på lördag.

På lördag ska jag och en kompis besöka Himlabadet.

Imorgon får man Sportlov 1 vecka.

Ska äta Tacos med klassen imorogon och se I Rymden finns inga känslor.

Hejsvejs! :)   

Av Linnéa - 1 mars 2011 19:31

Idag har jag varit ledig från skolan för att jag skulle till Habben.

Har handlat 2 st jenas, 3 linnen och 1 par strumpbyxor.

Jag har tränat idag, det gick bättre idag än igår.

Snart ska jag fixa lite med grejer innan jag ska sova. Ska sova när jag blir trött.

Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards