Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Linnéa - 9 juli 2010 16:50

Pappa och jag är påväg  upp till Skelleftehamn där våran sommarstuga ligger :)

Det tar ca 6 timmar med släp och vi har släp med oss :(

Idag har jag hämtat min mat från Mittgastronomin.

Senare på eftermiddagen då kollade jag igenom min packning,

Pappa kom och hämtade mig kl.15.15

Jag saknar min lägenhet i stan och jag kommer att vara i

sommartugan i ca 2 veckor, men jag hoppas att jag får åka hem tidigare och

kanske träffa mina vänner :)

Det är 26 grader ute:)

Snart är vi i Örnsköldsvik och vi ska fika där, sen blir det att

fortsätta resan upp till Skelleftehamn :)


Torsdag 8 juli-2010.


Jag träffade en kompis , vi gick på GATUFESTEN och såg

Martin Stenmarck och Europe :)

Dem var jätte bra, det var jätte mycket folk på GATUFESTEN.

Det var första gången jag gick på GATUFESTEN.

Jag hoppas att jag får gå dit nästa år?

Jag somnade på engång när jag kom hem, jag

var jätte trött.


Onsdag 7 juli-2010


(GRATIS på GATUFESTEN  hela kvällen )

Mellan kl.14.00-17.00 var det gratis tivoli för omsorgen.

Det var jätte rolig att gå på tivolit, men det var varmt där, så

man fick dricka mycket vatten.

Jag träffade en kompis kl. 18.00 , vi såg såg Invigningen och Lisa Nilsson på GATUFESTEN :)

Invigningen och Lisa Nilsson var bra :)

Dagen och kvällen var bra,är mycket trött.


Ovido - Quiz & Flashcards