Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Linnéa - 4 juli 2010 19:47

Idag har jag och några kompisar badat i Rörjesjön

som ligger i Ljustorp. Det var en liten sjö, och det var inte så

kallt i vattnet, men sen efter ett tag då börjadet det att regna och det

var upphåll på himlen. Jag blev attackerad av flertal flugor och andra sort flugor...

som nämligen gillade mig, men jag gillade inte dem :(

Sen åkte vi där ifrån och då blev vi bjuden till en familj som

bjöd oss på fika.


Vi stannade vid Bergeforsens laxordling och kollade på

stömmen och vattenforsen, det var fint där. :)

Jag var trött så jag råkade somna på väg hem...skönt.

När jag kom hem då hoppade jag in i duschen, sen så

började jag att laga middag det blev mackarnoer med korv stroganoff.

Efter middagen då började jag att städa HELA min lägenghet, så nu är ren och fin :) Fixade med tvätten och la den på sin plats.

Jag är nöjd med dagen, men jag är ganska trött efter denna dag.

Linnéa B.


Ovido - Quiz & Flashcards