Simmar drottningen Linnéa

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

Barnvakt åt Teodore. Är hos Cissi och Lennart.

Av Linnéa - 11 augusti 2012 18:47

Idag är jag hos min stödfamil, Cissi och Lennart. Dem bor ute i Ljustorp.

Vi är barnvakt åt lilla Teodore. Det är Robin och Sofies barn.

Dem skulle på fest och då skulle vi vara barnvakt till han.

Teodore är snart 9 månader. Vi har varit ute på promenad med han

i barnvagen och han tyckte det var mysigt och spännande.

Jag ska sova över till imorgon eftermiddag. Jag tycker om och passa Teodore.

Han är så snäll, gullig och rolig. Ska se film sen när Teodore har gått och

lagt sig.


Ha en trevlig kväll mina vänner!! <3

Vi hörs! / Kram Linnéa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 15 september 2019 18:25

Kära vänner!  Jag har inte skrivit på denna på några år. Har haft fullt upp och har helt glömt bort att skriva av mig. Ska bli bättre på det.  Idag har jag lagat mat, tvättat, dammsugit hela lägenheten. På eftermiddagen åkte jag och tränade simni...

Av Linnéa - 13 april 2014 19:41

I onsdags kväll så blev jag lite hängig, trodde att jag var bara trött efter träningen, men på natten så fick jag jätte ont i halsen, förkyld, ont i kroppen, och det blev bara värre, hade igen ork i  kroppen. Visste inte om jag orkade jobba men, jag ...

Av Linnéa - 1 januari 2014 17:39

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film och sett på Tv, snart ska vi äta pizza med boendet. Igår natt vid tolv så gick vi ner med boenedet och kollsde på raketerna och det var så vackert    Jag somnade vid 00:45 och vaknade idag kl.1...

Av Linnéa - 31 december 2013 14:30

Jag har inte skrivit i min blogg på nästan ett år, har glömt bort att skriva i den och sen så har jag Jag haft fullt upp. Det har gått bra att jobba och simma, just nu har vi jul uppehåll från  simningen. Den börjar om igen den 7:de januari 20...

Av Linnéa - 31 augusti 2012 19:23

Idag har det regnat ganska mycket och det har regnat hela dagen. Hösten har kommit, så nu får man man sätta på sig varmare kläder och när det gäller simningen så är det slutsimmat med bikini, nu använder jag baddräkt. Idag har jag simmat och d...

Skapa flashcards