Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Linnéa - 13 juli 2010 19:39

Imorse väckte min mamma mig, hon sa til mig att

jag skulle gå och göra mig i ordnig, för att min pappa och

Roger kom med vikre till min altan som vi ska bygga.

Sen blev det frukost, vid elva då åkte vi i land med båten.

Mamma och jag skulle åka och handla lite saker i stan, sen åkte

mamma och jag till Eddahallen för att jag skulle simträna där.

När vi var i stan då började det att regna jätte mycket, inte bara lite

inte, det öste bara ner som bara den.

Det höll på så minst 1 timma till  1 ½ timma.

Sen slutade det att regna, det var skönt.

Jag simmade:

300 m insim

800 m frisim

400 bröstsim

200 m medley

800 m frisim

300 m ryggsim

Flyt

300 m avsim.

 

Jag var jätte trött när jag hade

simmat klart.

Sen åkte mamma och jag med bilen till Näsudden.

Sen blev det båt över till Nugrundet.

Efter lunch blev det att fixa i ordning med altanen.

Jag bestämde mig för att städa min stuga, jag sopade,

våtorkade golven och på ytorna, gjorde snyggt i rummet

också.

Nu luktar det gottt i min stuga.

Nu börjar Allsång på Skansen, 20.00-21.00

Morden i Midsomer 21.00-22.30

Nu äter jag jordgubbar och godis...mums mums.

Ha det så bra alla mina underbara vänner.

Godnatt, Linnéa.

 

Min dag har varit bra, är mycket trött efter denna dag :)  

Ovido - Quiz & Flashcards