Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 26 februari 2011 19:00

Idag har Sebbe och jag sett på Svinalängorna filmen var jätte bra, fast den

var sorglig. Strax ska jag till Sebbe och ha myskväll!

Min dag har varit bra!!

Hejsvejs!

Av Linnéa - 25 februari 2011 20:49

Nu sitter jag och umgås med två stycken vänner, vi ser

på Beck- Sista Vittnet.

Det känns att det är helg nu, veckan hare varit intensiv och i helgen ska

jag bara sova och slappa med killen min! :)

Imorgon ska min kille och jag se Svinalängorna den börjar kl. 15.15

Den handlar om:

En gripande, vacker och mörk historia om en ung kvinnas konfrontation med sina minnen från en trasslig och dramatisk barndom.

Jag hoppas att den är bra och spännnande :

Filmen är : 1.39 minuter lång.

Filmen kostar 95 kr.

Ikväll ska jag ta det lugnt med mina två vänner, blir nog sängen vid 22.00

eller senare...får se när jag blir trött, imorgon ska jag låna nya böcker och

lämna tillbaka böckerna på Kulturmagasinet.

Jag hoppas verklignen att min  Samsung mobil kommer snarrt, den skulle ha kommit igår men det gjorde den tyvärr inte, hoppas att den har kommit på söndag hem till mina föräldrar hem i brevlådan.

Hejsvejs! :)

 

 

Av Linnéa - 5 februari 2011 17:17

Idag har jag tagit det lungt, ikväll blir det att åka till Skönsmongården och

ha lite skoj med kompisarna!

Har inget mer att skriva om!

Hejsvejs!

Av Linnéa - 3 februari 2011 19:55

Idag har jag varit till vårdencentralen

för att jag skulle ta ett hals prov och ta ett stick i  finger.

Jag slapp att äta penicillin. Men jag hade vara en vanlig virus i halsen och jag fick ta det lungt, hade även lite feber.
Jag skulle bli frisk på några dagar! :)

Min heshet börjar bli bättre.

Men jag ska ta det väldigt lungt i helgen så att jag blir frisk fort :)

Jag har inte simtränat sen förra fredagen, började att bli sjuk då.

Men jag har haft lite problem med magen lite då och då.

Det beor på att jag hade en förkyldning i kroppen, det blir så när jag blir sjuk.

Jag är redan på bättringsvägen, men jag ska sova mycket i helgen.

Hoppas att jag kan simma på söndag, annars blir det väl på måndag.

 

Hejsvejs!! :)

 

 

 

Skapa flashcards