Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 2 juni 2012 14:41

Idag ska jag och min ledsagare Jennie gå på bio, vi ska se. The Woman in black. Den handlar om:
Den unge änklingen och advokaten Arthur Kips (Daniel Radcliffe) får i uppdrag att reda upp ett dödsbo i en by som ligger ensligt belägen på den engelska landsbygden. När han möter invånarna förstår han snart att de döljer en mörk hemlighet. Alla undviker att besöka och tala om den förfallna egendomen som tillhört kvinnan som dött.
Filmen börjar kl. 18.15

Jag har inte hunnit skriva så mycket för att jag har varit med om en hel saker.

För ca 2 veckor sen så åkte pappa och jag till Turkiet. Vi åkte till Side och hotellet hette

Horus Paradise Luxury resort DDDDD. Det var mysigt att fick åka ner igen.

Var där från 19 maj-26 maj. Vi firade våra födelsedagar där nere.

 

Skapa flashcards