Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 4 juli 2011 18:29

Stressig idag på Myrorna!!


Är väligt trött, var en stressig dag idag på Myrorna, mycket kunder, lite personal, och sen var det en sån dag man skulle rensa på kläder och hänga ut på nytt. Herregud vilken dag, men vi fick ut ganska mycket badbyxor med mera. Har haft att göra hela dagen.

Det lär vara en en sån dag med imorgon, men vi har inte fått ut allt, men det ska väl tas imorgon. Blir en tidig kväll för mig.

Ska nog se Lotta på Liseberg ikväll, sen blir det sängen på en gång.


Hej svejs!!!

Av Linnéa - 2 juli 2011 16:06

UTFLYKT MED MINIBUSSEN!!


Idag har vi varit på utflykt med minbussen, var till olika loppisar och kollade ,det var kul, ska på restaurang i kväll med boedet, det ska bli kul.

Vi åt på Kurmit. Jag åt Taco buffé.

Kan inte skriva mer måste gå nu hejdå!!!

Av Linnéa - 1 juli 2011 22:19

Snart dax för sängen är såå himla trött!!


Det skänns att man har sommar jobbat i 2 veckor.

Jag ska snart gå och sova, är såå himla trött. Det har varit mycket att göra på jobbet. Har en vecka kvar sen blir man arbetslös.

Jag har haft rätt så bra vecka.   

Har hört att det ska komma regn i helgen, jag hoppas inte att det kommer regn i helgen. Om det kommer regn vet jag inte vad jag ska göra?? Var regn nästan hela förra helgen :(

Hoppas att det blir en bra dag imorgon, fint väder och varmt!!

I helgen ska jag BARA ta det lungt, känner mig utarbetad och då behöver jag vila och ladda om krafterna på måndag.

Har sett på film, var inget bra, tv-program ikväll.

Nej du ska jag gå och sova!!

Imorgon är det en ny dag!! :)

GOD NATT!!!!


Av Linnéa - 1 juli 2011 19:30

Bra information!! =)


Har fått sommar jobb på Myrorna nu, men har har varit där nu i 2 veckor.

Har en 1 vecka kvar, sen blir jag tyvärr arbetslös suck =(

Vet inte riktgt vad jag ska göra sen när jag blir arbetslös??

Arbetsförmedlingen och Sundsvalls kommun håller på att prata om Myrorna.=)

Jag ska  eventuellt få jobba där om dem säger ja, men jag vet inte när jag får veta när jag får jobba där eller inte??

Det kan bli när som helt eller till hösten. =)

Nästa vecka är det Gatufesten 4-9 juli, det ska bli kul att gå på den.

Ska gå på Gatufesten på onsdag, (gratisdagen ) Sen ska jag gå på lördag och se Eric Saade, han uppträder kl.18.30 Det konsta att gå in då. Hoppas bara på bra väder,  =)i nte regn :(

Hejdå!!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards