Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Linnéa - 14 juli 2010 20:30

Idag har jag simtränat i Eddahallen och passet

var spec och det var frisimpass.

Efter lunch, då fortsatte pappa och jag med

att bygga på min altan, senare på eftermidddagen då började

det att regna jätte mycket, när regnet hade lugnat sig då gick pappa

och jag byggde klart min altan idag.

Imorgon blir det att SHOPPA loss i stan i Skellefteå med min

mamma.


Idag har jag inte gjort så mycket, har tagit det lungt.

Vädret är soligt, 18 grader och det blåser ute.

Jag har inte badat än i havet, för det är för kallt och sen så

simtränar jag varje dag och då blir jag inte så sugen på att bada när jag har nästan nyss kommit ifrån simhallen.

Imorgon blir det ett jobbigt simpass, det blir 1,500 m frisim på tid.

 Jag vill inte simma det imorgon ....SUCK...

Ikväll ska jag se när Kronprinsessan firar sin födelsedag kl.21.00-22.30

Sen blir det att hoppa i sängen, ska upp halv åtta, ska vara i stan kl. 10.00

Efter shoppingen då blir det simning.

Min dag har varit bra, men jag är jätte trött sen efter denna dag och med

simning.

Godnatt alla mina underbara vänner!! :)

Ha det så bra, och ha ett fortsatt bra sommarlov!! :)

Vänligen Linnéa.




Ovido - Quiz & Flashcards