Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 29 april 2011 19:04

Idag har jag simtränat, vi var bara 6 st på träningen idag.

Mitt sista påsklov har varit jätte bra, jag har inte gjort så mycket

mestadels så har jag sovit till 10.30 eller längre.

Har kollat på mycket filmer och läst lite spännade böcker.  

Har simtränat också,fast den här veckan blev det onsdag och fredag.

Imorgon är det valborsmässoafton och då ska vi på mitt sevrviceboende gå till

Sidsjön och kolla på majbrasan. Jag hoppas att det blir fint väder och en rolig DAG!!!  

Ikväll ska jag och en kompis från mitt boende kolla på lite film och mysa framför soffan. Ska sova ca 22.00 eller 23.00,får se när jag blir trött.

Ha det så bra ALLA MINA VÄNNER!!!

Hejsvejs!!! Kram Linnéa.  

Ovido - Quiz & Flashcards