Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Linnéa - 17 maj 2011 19:32

Idag när vi simmade ute då kom det först rätt så mycket regn, sen efter bara några sekunder då  öste det ner HAGEL!!! HERREGUD vad det haglade!

Det blev dimma i vattnet för att vattnet var varm så varmt och i luften var det kallt, man såg inte så mycket, det kändes när hagladet kom för det gjode ont =(

Imorgon får jag sovmorgon fram till kl. 11.45 :)

Vi har ingen filmkunskap för Marie har Tema vecka med sina gymnasie elever.


Ikväll ska jag ta det lungt, ska platta mitt hår när jag har suttit klart vid datorn.

Jag ska sova vid ca 21.00, jag känner mig ganska såå trött.

Ikväll ska jag kolla på Huset fullt av hundar på kanal 1 kl. 20.00-21.00

Har kört lite styrkeövningar med personalen.

Vi ska simma ute från och med måndagen den 16 maj- fredagen 16 september.

Jag är nöjd med dagen. Förutom att det blev en rengig och haglig eftermiddag!!!

Hejsvejs!!! Godnatt!! :)



Ovido - Quiz & Flashcards