Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linnéa - 4 maj 2011 18:55

Idag har jag simtränat och det gick ganska bra att simma

Vi simmade på tid och det var 100 m bröst gånger 2 och samma ska gjorde vi också med 100 mk frisim gånger två, jag fick inte så bra tider, jag ligger bättre tider på simtävlingarna. Jag har hunnut med att städa idag innan jag åkte på träningen, åt middag också, nu kollart jag på film, filmen heter Van Veetaren Carambole. Filmen hanldar om en man som kör på en 14 årig pojke som dör ögonblickligen. Det är mörkt och regnigt och han smiter från olycksplatsen Ett misstag som han bittert får ångra och som förändrar hela hans liv. För Van Veetaren blir det ett fall som drabbar honom personligen, ett fall som kostar honom en av sina käraste.

Imorgon har man skola, men ingen idrott, har annat att göra i skolan.

Ska sova tidigt ikväll, är ganska så trött, ska fixa lie med grejer innan jag ska sova. Jag börjar skolan kl. 08.30-14.00

Hejsvejs










Ovido - Quiz & Flashcards