Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Linnéa - 11 november 2011 20:47

Fredag kväll!!

 

Sitter vid datorn och har inget att göra, väntar på att klockan ska bli 22.00,

så man kan gå och sova.

Middagen var jätte god, det blev kluftpotatis med kött. Till efterätt blev

det tårta och godis, samt dricka.

Pappa sitter nere i soffan och ser på tv, min storebror vet jag inte vad han gör.


Simningen idag 11 nov-2011!

Vi hade även uppvärmning.

Idag har jag simtränat, det gick bra. Men vi var bara 5 st på träningen.

På simningen simmade vi detta:

400 m insim

vändningar från mitten av bassängen. Simmade medley ordningen.

Gummiband x2 som man skulle ha runt fotleden, 3 min frisim och 2 minuter fjärisim.

300 m fjärilsben med ryggsim

200 m frisim

50 m fjäril

300 m ryggsim

200 m bröstsim

2x100 m fjärils ben, fjäril kick på sidan.

4x100 m spec

400 m avsim


Ska snart logga ut från datorn, har suttit ganka länge vid den.


Hejsvejs mina goa vänner!!

God natt! :)







 

Av Linnéa - 11 november 2011 20:39












Jag tycker om den här bilden, är så vacker <3 :)









Av Linnéa - 11 november 2011 18:09

Veckan har gått fort, det är kul att jobba på Myrorna.

Är nu hos min pappa och min storebor Joel.

Ska äta middag kl.19.00 Det blir klyftpotatis och kött.

Jag ska ta det lungt ikväll och se på tv, sitta vid datorn och lösa lite korsord.

Innan jag ska sova ska jag läsa lite.

Jag känner att jag är ganska trött. Det har varit rörigt på jobbet idag. mycket kunder, mycket att göra. Men jag tyckte det gick bra ändå, men man fick inte bli stressad.


Lördag 12 nov

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få vara med min ledsagare Jennie, har inte varit med henne sen i augusti, det är 3 månader sen.

Hon och jag ska åka och hyra film, äta gott och äta godis. :)

Jag ska inte göra så mycket mer än att vara med henne och träna på söndag :)

Jag ska även börja att styreträna imorgon, men jag vet inte hur länge det blir.


Hej hopp alla mina goa vänner!

Ha en riktig skön helg!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards