Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Linnéa - 12 november 2011 21:57

Idag har jag varit med min kompis Jennie, det var jätte länge sen jag var med

henne, men idag var det extra kul att vara med henne :)

Vi spelade spel, wiii spel, kollade på tv och åt god mat.

Jag saknar Jennie redan, men nästa helg ska jag vara med henne från

fredag- söndag. Just nu är jag hos en kompis, han och jag såg en film som hette

Solstorm, den var jätte bra, men hemsk.

Min dag har varit bra, men jag längar till nästa helg. Det ska bli jätte kul! :)


Hej hopp! Linnéa.


Av Linnéa - 12 november 2011 13:50

En rolig dag!



Idag ska jag vara med min kompis Jennie, har inte varit

med henne på jätte länge.

Jag har kört roddmaskin i 35 minuter, det gick jätte bra, det var lite

jobbigt från början. Men efter ett tag så blev det bättre.

Ska snart gå ut och gå med våran katt Kirrian på promenad innan jag ska

åka iväg kl.15.00

Det är inte så fint väder ute idag, kallt och rått, men jag vill att solen

ska komma fram. Snön har inte kommit än.

Pappa och jag var på Handelshuset idag och köpte två par nya mjukisbyxor.

Det blev svarta.


Hej hopp! Linnéa.


Ovido - Quiz & Flashcards