Simmar drottningen Linnéa

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Jobb dag samt vara med pappa i Birsta :)

Av Linnéa - 4 november 2011 18:41

Jobb dag samt vara med pappa i Birsta :)


Idag har jag jobbat på Myrona, det gick bra, var lite trött, men det är ju fredag :)

Efter jobbet åkte jag till pappa. När jag kom hem då åkte pappa och jag ut till birsta

och handlade mat, var på Byggmax, Clas Ohlson, Willys,Rusta och var på olika affärer i Birsta City.

Pappa och jag köpte en varsin vintermössa, men han köpte en varm kepa.

Åke hem och åt paj med min storebror Joel och hans kompis Siri.

Middagen som dem lagade var jätte god. Till efterrätt blev det en jätte god tårta med en massa olika

 bär och choklad i :) Min dag har varit bra, men nöjdast blev jag när jag och han åkte ut till Birsta.

Var ett tag sen jag var där :)

Imorgon  ska jag kliva utt kl.06.15 Ska åka med tåget till Stockholm med simgruppen Solens IF.

Vi ska tävla i Nacka simhall lördag och söndag :) Tåget går kl. 07.57 från Sj.

Ska samlas 20 minuter innan tåget går :)

Ska sova runt 20.30 eller 21.00 :)

Hoppas att ni håller tummarna för mig, jag tänker ta Svenka rekordet i 50 m bröstsim.

ja ligger bara 12 hundra delar i från det. Jag ligger på 41.56 Svenska  rekordet ligger på 41.42

Jag måste alltså ner på 41.30, måste få till en jätte bra start, vändning och målgång och även simma jätte snabbt. Snabbare än Pernilla. Jag tänker ge järnet på 50 m bröstsim. Har gått och väntat på att en dag att jag ska slå det. Tänker inte komma hem utan ny mobiltelefon eller ett nytt Svenkt REKORD!!

Linnéa.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 15 september 2019 18:25

Kära vänner!  Jag har inte skrivit på denna på några år. Har haft fullt upp och har helt glömt bort att skriva av mig. Ska bli bättre på det.  Idag har jag lagat mat, tvättat, dammsugit hela lägenheten. På eftermiddagen åkte jag och tränade simni...

Av Linnéa - 13 april 2014 19:41

I onsdags kväll så blev jag lite hängig, trodde att jag var bara trött efter träningen, men på natten så fick jag jätte ont i halsen, förkyld, ont i kroppen, och det blev bara värre, hade igen ork i  kroppen. Visste inte om jag orkade jobba men, jag ...

Av Linnéa - 1 januari 2014 17:39

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film och sett på Tv, snart ska vi äta pizza med boendet. Igår natt vid tolv så gick vi ner med boenedet och kollsde på raketerna och det var så vackert    Jag somnade vid 00:45 och vaknade idag kl.1...

Av Linnéa - 31 december 2013 14:30

Jag har inte skrivit i min blogg på nästan ett år, har glömt bort att skriva i den och sen så har jag Jag haft fullt upp. Det har gått bra att jobba och simma, just nu har vi jul uppehåll från  simningen. Den börjar om igen den 7:de januari 20...

Av Linnéa - 31 augusti 2012 19:23

Idag har det regnat ganska mycket och det har regnat hela dagen. Hösten har kommit, så nu får man man sätta på sig varmare kläder och när det gäller simningen så är det slutsimmat med bikini, nu använder jag baddräkt. Idag har jag simmat och d...

Ovido - Quiz & Flashcards