Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Linnéa - 17 januari 2011 19:01

Idag har jag simtränat och det gick jätte bra, fast det var 

ganska jobbigt simpass.  

Är på Skönsmongården nu ska strax leka lekar och komma för slag vad

vi ska göra på gå gården under vårterminen! :)

Har dock köpt en ny plattång, min galma plattång gjorde sitt nu.

Min plattång är röd och svart och den kostade   399 kr.

Jag köpte den idag på Clas Olson.

Ska snart testa den, får sen om jag blir fin i håret?

Hej hopp! :)

Bye bye!! :)

Av Linnéa - 17 januari 2011 11:57

Snart ska vi ha klassråd i 30 min sen ska 3 orna och 4 orna

till Länsförsäkringar. Vi ska vara där kl.13.00 till ca 14.00 eller senare.

Har sett film första lektionen. V såg Narnia- Häxan och Lejonet.

Hesvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards