Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Linnéa - 11 januari 2011 13:03

 

Jag tycker att tiden går långsamt i skolan, längtar hem till lägenheten. Jag längtar jätte mycket tills jag tar studenten i år! Vill bara att dagarna ska gå snabbt.   

Efter skolan ska jag till simningen. Hoppas inte simningen blir för jobbig, men jag ska göra mitt bästa.

Väntar på att kl. ska bli 18.00 Min kompis ska ringa mig ikväll och bestämma vad vi ska göra till helgen! :)  

Snart ska jag till min sista lektion!!

Hejsvejs!!!

Av Linnéa - 11 januari 2011 11:55

Vaknade kl.06.30, var jätte trött när jag vaknade är inte van att vakna så

tidigt. Åt frukost och sen åkte jag till skolan.

Andra lektionen hade vi idrott, vi fick tillbaka våran ordinarie idrottslärare

Eva-Maria. På idrotten hade vi olika lekar och styrkeövningar som var lätta.

Vi gjorde svansleken jag tog 8 st band och jag vann.   

Snart ska vi ha lektion. Hejsvejs!

Ovido - Quiz & Flashcards