Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Linnéa - 13 januari 2011 19:50

Sitter och väntar på att min musik är klar för att läggas in på datorn.

Har en cd skiva att ladda in vid datorn.

Jag tycker att dagarna går långsamt, vill ta studenten nu.

Det är 101 dagar kvar om man räknar bort med alla röda dagar och helger tills jag tar studenten!! Oj oj... det kommer säkert att gå fort, hoppas jag?

Hejsvejs! :)  God natt!! :)

Av Linnéa - 13 januari 2011 13:15

Sitter på skolan och har håltimme fram til kl.14.00

Sista timmen har vi estesik verksamhet.

Vet ej vad vi ska göra på bilden idag. :)  

Idag på idrotten gjorde vi lekar och träningsövningar.

Jadu vet inte rikigt vad jag ska göra ikväll, men det märker jag.

Hejsvejs!! :)

 

 

Av Linnéa - 13 januari 2011 11:56

Trodde att jag försov mig imorse...men det gjorde jag inte   

Jag är van att kliva upp 06.30 men det var torsdag och torsdagar har jag sovmorgon till 07.30

När jag hade ätit frukost klart då packade jag ner mina idrottskläder och sen märkte jag att jag hade minst 45 min ledighet. Då passade jag på att städa min

lägenhet, så nu är den ren och luktar gott. Behöver inte städa när jag kommer

hem från skolan!  Har lektion snart och vi ska ha samhällskunskap.

Mellan 13.00-14.00 har vi håltimme!

Sista timmen har vi estetisk verksamhet.

Sen är skoldagen slut!!

När jag kommer hem då ska jag ta det lungt.

Hejsvejs!:)

Ovido - Quiz & Flashcards