Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Linnéa - 12 januari 2011 19:08

Nu sitter jag i soffan och myser framför tvn med godis.   

Sen ska jag se klart filmen Varannan vecka.

Är såå less på min träningsvärk,har haft den 5 dagar nu.

Simningen gick bra,  vi simmade olika simsätt.

Ikväll blir det lugna gatan, blir tidig kväll.

Är jätte trött och dagen har inte varit så bra,

har varit lite nere idag, men jag mår bättre nu :)  

Imorgon ska jag till skolan! :)

Hejsvejs! :) Godnatt! :)


Av Linnéa - 12 januari 2011 11:35

Idag har vi haft  filmkunskap  på HRS på Åkersvik.

 Vi såg Eragon, den var bra  , men innan den skulle sluta då råkade jag

somna på lektionen.

Jag var trött. Var första gången jag somnnade på

lektionen. Ska inte hända igen. kl.12.00-13.00 har vi lektion, denna lektion är Barn och ungdom.

Sen slutar vi för idag. Efter skolan ska jag åka till

Bergsåker och hämta min mat på Mittgastronomin.

Sen ska jag hem och fika.

 

Har simträning idag mellan 15.30-17.00

När jag har kommit hem från träningen då blir det att äta middag, sitta vid datorn, förbreda mig för nästa skoldag.

Ska eventuellt umgås lite med kille innan jag ska sova.

Hejdå! Ska snart ha lektion snart, SUCK!! :  

 

Har träningsvärk i kroppen har haft den sen i lördags.

Hoppas att min träningsvärk går över snart. Börjar bli lite less på den nu.

Hoppas att det blir bät tre idag när jag ska simträna. :)

Ovido - Quiz & Flashcards