Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Linnéa - 10 januari 2011 21:18

En trött Linnéa. Snart blir det sänger som gäller.  

Somnade runt 23 tiden igår. Imorgon är det en ny dag.

Ska upp halv 7 imorogon. Börjar skolan 08.30-14.00

När jag kommer hem då ska jag packa upp mina badkläder, ta fram mat från frysen.

Nej nu måste gå, ska snart åka hem, sova och göra nyttig saker.

Hej svejs!   Godnatt!

Av Linnéa - 10 januari 2011 19:31

Snart ska jag sjunga Sing Star med några kompisar om dem vill!

Ska sjunga svenska schlager!! :)  

Snart blir det att rocka loss med Sing Star!!! Tjoo hoo!!!

Sen ska jag umgås med mina vännner på Skönsmongården!!

Efter skönsmongården blir det att åka hem och sova!!

hejsvejs!!!

Av Linnéa - 10 januari 2011 19:25

Av Linnéa - 10 januari 2011 19:14

Av Linnéa - 10 januari 2011 18:59

Nu har skoldagen och simningen äntligen över!

Simningen gick bra, men jag blev fort trött bara lite grann.

Nu är jag på Skönsmongården. Kul att träffa mina kompisar idag, hade

mycket att prata om, vad vi hade gjort på jullovet!

Första skoldagen var bra, vi pratade mycket och repterade vad vi hade gjort i skolan.   Hejsvejs!

 

Av Linnéa - 10 januari 2011 11:52

Sitter här och har rast...väntar på att ska ha lektion! Eller rättare sakt vill jag inte ha lektion, men hoppas att lektionen blir rolig och tiden går fort.

Nästa lektion då ska vi ha sammhällskunskap  

Sista lektionen då har vi Service inom vård och omsorg, har det från 13.20-15.20

Jag slutar skolan ca 14.45 Ingenligen slutar vi 15.20, men jag får gå i från tidgare pga av att jag har träning kl. 15.30-17.00

Vill att dagen ska vara slut, vill hem och ta det lungt och sen blir det att åka till Skönsmongården kl. 18.30-21.30

Måndagar är den drygaste dagen och en stressiga måndagar!   Nej nu måste jag sluta, ska strax på nästa lektion!! Hej svejs!   

 

Av Linnéa - 10 januari 2011 09:50

Idag är det första dagen i skolan!!

Mitt jullov har varit bra, men jag har inte längtat tillbaka till skolan.

Det kommer säket att gå trögt att jobba första dagen och kanske andra dagen.

Vi får väl se hur det går.

Idag är det första träningen sen efter julllovet!

ikväll är det Skönsmongården igen!

Ovido - Quiz & Flashcards