Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Linnéa - 27 augusti 2012 19:13

Idag har jag jobbat, det gick bra.

Idag på simningen så simmade vi 1500 frisim på tid.

Det var jobbigt och första gången jag simmade 1500 m frisim

då simmade jag på 31 min och nu simmade jag på 28 min, pers på 3.5 min.

Sista 50 m då var jag så yr att jag simmade krokigt.

Jag var jätte trött när jag hade simmat klart 1500 m.

Idag har jag sett ett jätte bra program Mitt i naturen Australien

Repris från 2011.


Svenskt naturprogram från 2011. Avsnitt 6 av 6. Hus spolas bort, människor skadas och förolyckas när en av de värsta översvämningarna någonsin drar fram i Australien. Även många djur sköljs bort och hamnar på platser där de inte alls hör hemma. I den sista delen av Mitt i naturen Australien anmäler sig Martin Emtenäs som frivillig för att hjälpa till när olika djur behöver komma tillbaka på rätt plats

Ikväll ska jag bara ta det lungt, ska snart gå och gå och göra mig iordning för sängen.

Ska läsa om jag orkar. Ska upp kl.07.45 Min dag har varit ganska bra. Måndagar brukar vara sega. Imorse var det lite regningt och på eftermiddag har det blåst och solen har lyst.

På onsdag börjar paralymics, jag ska se det, men jag vet inte vilken kanal det sänder ifrån och  vilken tid Jag tror det ska vara invigningen ikväll.

Ha en bra kväll mina vänner!! Kram/Linnea. <3



Ovido - Quiz & Flashcards