Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Linnéa - 17 augusti 2012 20:57

Idag har jag jobbat på Myrorna. Jag har galjat Åhléns gåvor och även leveransen från Umeå.Det var baby och barn kläder som jag fixade idag. Har också städat på dam och herr avdelningen och det har varit till och från med folk som tittar in och handlar. Idag på simningen så simmade vi fart pass, det var ganska jobbigt, speciellt när vi simmade 10x50 m frisim på tid. Det gick bra att simma idag förutom att det lite jobbigt med tiden. I helgen ska jag ta det lugnt, ska gå på Selångers marknad med boendet. Om jag hinner då ska jag ev lämna tillbaka böcker och låna nya, ska också använda min roddmaskin. Jag trivs jätte bra på myrorna och jag har varit där i 1 år igår. Började min anställning den 15 augusti 2011.Mina arbetsupp gifter är: vara uppe på kläder och på barn delningen, städa, kolla provrummet, rensa på kläder, hjälpa kunderna, m.mMina jobb tider är: 09:30-14:30 mån, tisdag, onsdag och fredag, torsdag 09:30-13:20. Hämtar min mat då.Trevlig helg !! // Kram Linnea.

Ovido - Quiz & Flashcards