Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Linnéa - 13 augusti 2012 19:45

Idag har jobbat på Myrorna och det gick jätte bra.

Det var mycket folk som kom in och kollade och handlade.

På förmiddagen trodde jag att det skulle bli åska.

När simmade idag så kom det stora regn eller åskmoln på himlen.

Det kom ingen åska eller regn.  Vi simmade teknik pass idag.

Var bara 4 simmare idag på träningen, det var lite, vi brukar vara mera än så

Snart har det gått 1 år sedan vår älskade mamma gick bort, jag trodde inte

att jag skulle kunna gå igenom sorgen, tydligen så kunde jag det, jag har

fått stöddning genom vänner, kurator och boendet.

Jag saknar mamma fortfarande jätte mycket, hon finns i mitt hjärta.

Önskar bara en sak att mamma kom tillbaka igen, men tyvärr kan hon inte det.

I år den 21 september har det gått 1 år sedan. Jag tycker detta år har gått väldigt

fort det som har hänt, men jag börjar klarat den jobbigste fasen, nu är det inte så jobbig,

men sorgen och saknaden sitter fortfarande i och det kommder det att göra länge.

Men jag har förstått att mamma inte är med oss, jo i himlen.

Fortsätt att vila i frid vår älskade mamma. Vi saknar dig hela tiden och tänker på dig!! <3 <3 :)

I LOVE YOU!!! <3 // Linnéa.


Ovido - Quiz & Flashcards