Simmar drottningen Linnéa

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Linnéa - 20 augusti 2012 19:19

Idag på simnigen så simmade vi syra pass och det innebär att

vi simmar 3X100 m frisim, 100 m medley två varv. Vila 4 min.

Det var ganska jobbigt, men det är bra att simma det, ma

blir snabbare att simma på tävlingarna.

Idag har jag jobbat och det har gått jäte bra att jobba.

Ikväll ska jag bara ta det lungt.


Linnéa. Ha en trevlig kväll! <3


Av Linnéa - 20 augusti 2012 19:09




Jet Junior Speedo Grå


Dem här simglasögonen

har jag beställt, fast min pappa

hjälpte mig. Dem kostar 99kr och

och köpte 2 st. Jag ska ha dem när jag simtävlar.

Simglasögon för juniorer från Speedo som sitter

på plats när du dyker ner i plurret tack vare dubbla nackband i silikon.

Finns i tre färgkombinationer.

Beställde dem på

http://www.sportamore.se





Ovido - Quiz & Flashcards